Saturday, May 22, 2010

Blog Baharu

Pada kali ini, saya ingin memperkenalkan seorang lagi Blogger baharu. Dia ialah Ahmad Shahide bin Ruslan, iaitu salah seorang rakan sekelas saya. Dia telah mewujudkan blognya sejak dua bulan yang lalu, iaitu pada bulan Mac.

Di sekolah, dia merupakan seorang pelajar yang cemerlang dalam pelajaran. Selain itu, dia juga memegang banyak jawatan penting di sekolah dan asrama seperti ketua pengawas dan ketua asrama. Dari segi sastera pula, dia mempunyai minat yang mendalam terhadap cerita-cerita yang berunsurkan misteri atau siasatan. Hal ini telah menyebabkan dia juga berminat untuk mengarang cerita-cerita yang berunsurkan siasatan.

Saya sempat mengunjungi blognya dan mendapati blog tersebut sudah diisi dengan salah sebuah karyanya. Saya percaya bahawa dia berpotensi untuk mengembangkan blognya dengan melihat kepada minat dan kesungguhannya untuk mendalami bidang ini.

Kepada sesiapa yang berkesempatan, silalah kunjungi blognya dan menghayati sendiri karyanya selain dapat membaca pengalaman dan ilmu pengetahuan yang dirasakannya bermanfaat untuk dikongsi bersama. Sebelum saya terlupa, alamat blognya ialah www.shidimt.blogspot.com
Anda juga boleh mengunjungi blognya dengan memilih pautan “A.Shahide” di bahagian “Blog Pilihan” dalam blog saya.

Selamat maju jaya saya ucapkan!

No comments:

Post a Comment

Followers